Netflix a înregistrat în trimestrul III cel mai mic număr de noi abonați din ultimii patru ani, mult sub așteptările analiștilor. Declinul, în condițiile în care la începutul anului atrăgea aproape 16 milioane de clienți noi.

Business
21.10.2020
Autor: Revista Blogurilor

Cifrele în scădere vin pe măsură ce concurența pe piața de streaming a crescut, restricțiile impuse odată cu pandemia s-au redus (în intervalul iunie-septembrie), iar competițiile sportive au revenit. Totuși, în primele nouă luni a înregistrat mai mulți abonați noi decât în tot anul 2019.

Astfel, compania a adăugat 2,2 milioane de abonați plătiți la nivel global în al treilea trimestru, mult sub previziunile Wall Street de 3,4 milioane și sub propriile prognoze. Pentru comparație, compania a raportat un trimestru de succes la începutul pandemiei, adăugând 15,8 mili… citeste mai mult

Vezi sursa

Articole similare:

Top