UNA TARE Macron, facut presedinte de postacii romani!

Politica
11.06.2017
Autor: Roxana Popa

Inca din primele zile ale mandatului in fruntea Republicii Franceze, tanarul Emmanuel Macron s-a remarcat dupa ce i-a infruntat fatis pe „greii” planetei, Donald Trump si Vladimir Putin. Iar analistii politici sustin la unison ca Macron se anunta deja drept unul dintre marii lideri istorici ai Frantei, tara careia va incerca sa-i redea stralucirea pierduta pe vremea mandatului „stersului” Hollande, relateaza National.

Iar dupa cum reiese din informatiile intrate in posesia noastra, Emmanuel Macron ar avea toate motivele sa fie recunoscator Romaniei, pentru ca ascensiunea sa fulminanta s-ar datora, in mare masura, si „postacilor” din tara noastra. Pentru ca, pur si simplu, sub stricta monitorizare a serviciilor secrete romanesti, dar care insa nu au intervenit in niciun fel, campania electorala virtuala a candidatului considerat „ultimul as” aruncat pe masa de joc a omenirii de catre influentele grupari bancare globaliste a fost facuta in mare parte din Romania. Practic, „online”-ul acestuia a fost facut, in mare secret, chiar din tara noastra…

Experimentati si ieftini

La startul campaniei electorale se parea ca sansele familiei Le Pen de a ajunge la Palatul Elysee sunt mai mari decat oricand. Numai ca Emmanuel Macron a beneficiat de sprijin important din doua directii diferite, asa ca, in cele din urma, castigarea Presedintiei Frantei s-a dovedit a fi o simpla formalitate. Si asta dupa ce, pe de o parte, procurorii francezi au facut ravagii „la vedere” printre rivalii politici ai lui Macron, in timp ce, pe alta parte, acesta a castigat detasat „razboiul de pe net”. Unde a beneficiat de un suport online cu mult peste principala sa contracandidata.

posti Macron, facut presedinte de postacii romani!

FORT WORTH, TEXAS – APRIL 3: An new iPad owner syncs the device with his laptop computer while visiting a Starbucks Coffee location April 3, 2010 in Fort Worth, Texas. Debuting today, the much heralded iPad looks to be a bridge between a laptop and smartphone. (Photo by Tom Pennington/Getty Images) ** TCN OUT **

Din partea unui grup de profesionisti in ale postatului  care, desi avea o vasta experienta, nici macar nu a fost din cale afara de costisitor pentru „copilul teribil” al imperiului bancar Rothschild. Pentru ca, pur si simplu, campania pe net a lui Emmanuel Macron s-a bazat in cea mare parte parte pe „postacii” din Romania! Tara unde fenomenul de promovare a „fake news” sau de „fasaire” anticipata a veritabilelor „bombe” de presa are o vasta experienta, inca de pe vremea Elenei Udrea. Si care, sa nu uitam, este descris cu amanuntime pana si in rechizitoriile Directiei Nationale Anticoruptie.

Identitati fictive

De altfel, procurorii anticoruptie au specificat in rechizitoriul inculpatilor Elena Udrea, Ana Maria Topoliceanu si Tudor Breazu ca acestia „achitau sume care ajungeau uneori la 10.000 euro lunar unui grup de persoane, pentru care foloseau titulatura postaci si al caror rol era de a posta comentarii sub identitati fictive pe paginile de internet ale unor ziare sau portale de stiri. Aceste persoane primeau zilnic de la persoana care s-a ocupat de coordonarea echipei de comunicare mesajele pe care trebuiau sa le promoveze, dupa care accesau paginile de internet care le erau indicate si comentau articolele relevante pentru a canaliza opinia participantilor la aceste discutii in directia dorita”. In plus, „postacii erau platiti in functie de numarul comentariilor formulate, pe baza unor statistici tinute de coordonatorul echipei de comunicare”. Deci, este foarte posibil ca sponsorii francezi si nu numai care au sustinut financiar campania lui Macron sa fi preluat din mers echipe gata formate de „postaci”, care aveau mana gata facuta si nici nu au cerut din cale afara de mult, tinand cont de preturile „de dumping” la care au lucrat pana acum, fata de „oferta” de pe piata occidentala…

Articole similare:

Top