Ultimul război personal al patronului Hexi Pharma: câți bani i-a cerut fostei soții după ce a părăsit-o
Patronul Hexi Pharma, mort într-un accident de mașină în această seară, a avut parte de un divorț scandalos. După pronunțare, războiul a continuat, iar Condrea și-a făcut fosta soție să ajungă la disperare.
Dan Condrea, patronul Hexi Pharma, companie aflată în plin scandal după dezvăluirile făcute cu privire la calitatea dezinfectanților vânduți spitalelor, a murit în această seară după ce a intrat cu mașina într-un copac. Anchetatorii susțin că la locul accidentului nu au fost găsite urme de frânare și iau în calcul varianta sinuciderii.
În spatele lui rămâne un scandal fără precedent în România, însă așa s-au derulat ultimii ani din viața afaceristului. De exemplu, în 2008, Dan Condrea a decis să divorțeze de Laura, femeia care îi dăruise o fetiță și care împărțea același domeniu de interes: medicina. Aparent un simplu medic de familie, femeia a fost părăsită și nu doar atât. Condrea a cerut custodia exclusivă a fetiței, iar de-aici a început un întreg război în instanță care părea că nu se mai stinge. Judecătorii au fost de partea lui, însă după lungi demersuri, Laura Georgescu (fostă Condrea), a reușit să obțină dreptul de a-și vedea fetița două weekend-uri pe lună. Mai mult decât atât, ea a fost obligată să plătească o pensie alimentară de 3.000 de euro în fiecare lună, sumă pe care a contestat-o în instanță.
Condrea a avut parte de o moarte violentă
Directorul SABIF, Alis Grasu, a declarat pentru Agerpres ca echipele de salvare sosite la locul accidentului au incercat sa il resusciteze, insa leziunile erau prea mari si nu a putut fi salvat.
”Am primit un apel în jurul orei 18,58, în urma unui accident foarte grav în comuna Corbeanca. În maşina se afla un bărbat, singur, în jur de 40 de ani. Echipajul SABIF a ajuns în 10 minute. Bărbatul prezenta leziuni extrem de grave. La scurt timp a ajuns la fata locului ţi o altă maşina de tip C. S-au facut manevre salvatoare de viaţă, dar, din păcate, leziunile foarte grave erau incompatibile cu viaâa”, a precizat Alis Grasu.