MMMai multă energie și aromă la Inmedio!
Inmedio a introdus în magazinele sale cafeaua proaspăt măcinată Doncafé, în două variante de dozaj: mică și mare.
Campania „Mică. Mare. Măcinată.” se adresează tuturor celor care își încep ziua cu o cafea bună și îi îmbie la o oprire pentru doza de plăcere și energie în galeriile comerciale și în mall-urile în care sunt amplasate magazinele Inmedio. Pentru a le face consumatorilor cunoștință cu noul produs, Inmedio și Doncafé lansează în luna iulie și o promoție aromată: cei care comandă o cafea mică primesc una mare. Campania se desfășoră până pe 10 august, în limita stocului disponibil.
Inmedio și-a propus să anunțe consumatorii de cafea că de acum se pot bucura de noi beneficii atunci când își cumpără cafeaua din rețeaua de magazine: pentru că boabele sunt proaspăt măcinate, ei se vor delecta cu un gust mai intens și mai bogat. În plus, acum pot alege doza ideală de cafea, după poftă sau nevoie.
Campania a fost concepută și dezvoltată împreună cu agenția Republika, iar numele ei pornește de la acel „MMM…!” pe care o cafea proaspătă și intens aromată îl provoacă degustătorilor. Mai mult decât o onomatopee, este acronimul beneficiilor pe care Inmedio le oferă clientilor de cafea: cele două opțiuni de dozaj (mică și mare) și faptul că este proaspăt măcinată. Inmedio oferă în luna iulie și 10.000 de cafele pentru zile mai productive și mai plăcute.
„Pentru consumatori, cafeaua este un ritual zilnic important: un pick-me-up la trezire, un combustibil la lucru, un liant social în timpul liber. Mai presus de toate, cafeaua înseamnă plăcere. De aceea, ne-am propus să oferim clienților noștri doza zilnică de plăcere în această nouă formă – proaspăt măcinată și în două variante de dozaj. Mai mult decât atât, în luna iulie le vom oferi clienților și 10.000 de cafele din partea casei, pentru ca ei să încerce noua rețetă, din boabe proaspăt măcinate”, spune Petruța Ioniță, reprezentant Inmedio.
Despre Republika
Agenția de comunicare oferă servicii de strategie și consultanță în comunicare, PR, digital marketing, social media, creație și dezvoltare tehnică. În prezent, compania lucrează cu brand-uri precum UniCredit Țiriac Bank, Nivea, Renault, Forum Film, Cine Grand sau LS Travel Retail Romania.
Despre Inmedio
Inmedio este un concept internațional news&convenience, cu acoperire națională în România. Acesta se distinge prin inovație și promptitudine în servire si. oferă cumpărătorilor din galeriile comerciale sau mall-uri un moment de respiro de la rutina cumpărăturilor. În magazinele Inmedio oamenii activi vor găsi mereu surse de inspirație pentru interesele de zi cu zi și pentru pasiunile lor, într-o atmosferă prietenoasă.
Despre Doncafe
Gustul, aroma, armonia şi echilibrul Doncafé se bucură de recunoaştere internațională – Doncafé este singura cafea din România premiată de trei ori pentru calitate de prestigiosul Institut German DLG.
Doncafé este cafeaua momentelor destinate ţie, când între zeci de momente dăruite altora îţi iei un moment pentru tine, în care te opreşti, te linişteşti şi te încarci cu energie pentru a continua ziua – Momentul tău Doncafé…. citeste mai mult