Iulia Albu îi pune la zid pe cei care critică ținuta reprezentantului României la Eurovision

Revista Blogurilor
15.05.2013
Autor: mitza

Ouatu va purta pe scena Eurovisionului o ținută complexă realizată de Doina Levintza. Sacoul cu umeri înalți și guler supradimensionat, pantalonii largi și pietrele lucitoare care acoperă toată ținuta alcătuiesc o vestimentație spectaculoasă care însă a atras și critici. În acest sens, Adina Buzatu a susținut că reprezentantul României seamănă cu prințesa Arabela.

”Are o ținută exagerată, cu iz de basm. E mult prea mult. Pietrele, umerii dimensionați și gulerul ți-amintesc de prințesa Arabela. Toate acestea nu au nicio legătură cu crucea de la piept. E o ținută lipsită de gust și rafinament. Dacă ideea era să șocheze, va reuși, dar nu în sens pozitiv”, a declarat Adina Buzatu potrivit agentiadepresamondena.com

Pe de altă parte, Iulia Albu laudă ținuta lui Cezar Ouatu. ”Încep prin a aplauda COSTUMUL ce urmează a fi purtat de către Cezar Ouatu pe scena Eurovisionului. Aplaud de asemenea desemnarea Doinei Levintza pentru conceperea acestei vestimentații precum și stylingul care, de asemenea, îi aparține. Vă veți întreba probabil DE CE am ales să laud aceste alegeri în contextul în care tot mai multe voci crucifică deja fiecare detaliu al show-ului reprezentantului României. Personali-TONȚI de prestigiu,autoproclamate guru în materie de stil, plătitoare de PR-i ”capabili” și cu o apetență crescută pentru defilări și plecăciuni la final de show-uri, stylist wannabes și ascunzându-se în spatele unui comerț cu amănuntul ca unica realizare profesională, apar pe diferite posturi și în varii publicații etalându-și mândre ignoranța și incultura. Și totul spre oroarea noastră a tuturor”, a scris aceasta pe pagina sa de Facebook.

Ea a adăugat și că, comparația făcută de Adina Buzatu ar fi fost una amuzantă dacă ”ar fi venit din partea vânzătoarei de la colț sau a femeii de serviciu de la scara blocului. Asta ca să nu credeți cumva că eu nu am simțul umorului: ;) Asta ca să nu ne amintim de vremurile când unii vindeau boarfe prin apartamente cum se aude…”