Facebook pregătește o noutate: Ce vom putea face, în curând
Rețeaua Facebook testează posibilitatea ca utilizatorii să poată selecta blocarea acelor reclame care-i deranjează, scrie portalul digitaltrends.com.
Citește și: Antena 1 ia o vedetă la de PRO TV: Transfer de prezentatoare de la Românii au talent
Acestea sunt două dintre cele mai des întâlnite chestiuni, a spus Mark Rabkin, vicepreședinte pentru reclame în cadrul Facebook, conform Ad Age. Pentru familiile care se confruntă cu decesul unui copil, să vadă în continuare reclame pe Facebook despre creșterea copiilor sau lucruri noi pentru bebeluși, acest lucru poate fi cu adevărat deranjant, conform lui Mark Rabkin.
În general, utilizatorii de Facebook pot selecta preferințele lor în materie de reclame în funcție de interesele lor mai largi pe rețeaua de socializare.
Citește și: Avocata judecătorului Stan Mustață rupe tăcerea: Dan Voiculescu trebuia condamnat
Concomitent cu experimentul blocării de către utilizatori a reclamelor, Facebook va actualiza modul de afișare al selectorului de preferințe al reclamelor pentru a face mai ușoară navigarea în cadrul acestuia. Fiind deocamdată doar un experiment în faza de testare, funcția va fi disponibilă inițial unui număr limitat de utilizatori, urmând ca după îmbunătățirea sa să fie disponibilă tuturor celor care folosesc rețeaua de socializare, conform digitaltrends.com.
Citește și: Operațiunea ‘ocultă’ prin care Ponta a pierdut alegerile prezidențiale