Facebook introduce o nouă funcție: Mesajele care se distrug după 24 de ore

Interesant!
10.03.2017
Autor: Cristi Teodorescu

Facebook a lansat joi ‘Messenger Day’, o nouă funcție de comunicare efemeră pe aplicația sa de mesagerie Messenger prin care compania lui Mark Zuckerberg aspiră să rivalizeze cu rețeaua de socializare Snapchat, relatează EFE.

Printr-un comunicat oficial, Facebook a precizat că ‘Messenger Day’ va permite utilizatorilor să împărtășească poze, clipuri și alte conținuturi care vor dispărea după 24 de ore de la postarea lor. „Tot ceea ce postezi (pe ‘Messenger Day’) dispare în 24 de ore, simte-te liber să adaugi conținuturi cât de des dorești”, subliniază șeful de produs al Messenger, Stan Chudnovsky.

Citește și: Trei procese pierdute în trei zile! Suma URIAȘĂ pe care o datorează familia lui Turcu

Această funcție, care a fost testată în mai multe țări și acum se extinde în mod global începând cu SUA, cuprinde un acces rapid la cameră pentru ca aceasta să fie accesibilă în orice moment.

Utilizatorii vor putea, de asemenea, să aleagă între peste 5.000 de figurine și mărci pentru a-și putea edita și personaliza cum cred de cuviință postările.

Citește și: AMENDĂ uriaşă încasată de Antena 3 din cauza soției unei vedete de la PRO TV

„Desigur, poți să alegi să împărtășești ‘Messenger Day’ cu toate persoanele cu care vorbești pe Messenger sau doar cu prietenii tăi apropiați sau rude”, a precizat Chudnovsky.

Prin această nouă aplicație, Messenger intră în competiție directă cu Snapchat, o rețea de socializare populară, mai ales în rândul tinerilor caracterizată prin faptul că pozele, clipurile sau mesajele instantanee dispar după ce au fost văzute.

Citește și: Sorin Grindeanu, anunț CRUCIAL la miezul nopții, la Antena 3

Articole similare:

Top