Facebook a înregistrat un profit de 7,8 miliarde de dolari în trimestrul al treilea, cu 28% mai mult față de perioada similară din 2019, în ciuda faptului că sute de companii au refuzat să-și facă reclamă pe rețeaua socială în iulie.

Business
30.10.2020
Autor: Revista Blogurilor

În ciuda acestui boicot, veniturile firmei au fost de 21,5 miliarde de dolari, în creștere cu 22% față de perioada iulie – septembrie 2019. Facebook are o capitalizare de piață de 800 de miliarde de dolari.

„Boicotului reclamelor publicitare” a fost inițiat în iulie de sute de companii, printre care și giganții Pfizer, Lego și Dunkin Donuts, care au refuzat să își mai plaseze reclamele pe platformele din portofoliul Facebook. Acestea îi reproșau lui Zuckerberg că „nu a luat suficiente măsuri pentru a combate discursul urii”, care a luat amploare odată cu prote… citeste mai mult

Vezi sursa

Articole similare:

Top