Stiripesurse.ro

Loading RSS Feed

Elena Udrea: ”Am primit cu foarte mare surprindere ideea posibilității schimbării brandului de turism național.”

”Am primit cu foarte mare surprindere ideea posibilității schimbării brandului de turism național. În condițiile în care turismul românesc este una dintre ramurile economice cu cele mai mari creșteri economice în ultimii ani, 13,5% în 2010, 16% în 2011 și 9,3% în 2012 (cel mai slab an de guvernare al USL), iar brandul a primit mai multe premii internaționale (printre care premiul de excelență la Târgul de turism de la Munchen), dar și aprecieri din partea responsabililor Organizației Mondiale a Turismului, decizia de a înlocui brandul trădează diletantism și lipsă de viziune.

Mai mult, arată incapacitatea înțelegerii mecanismelor europene – pentru că, dacă noi am renunța la brandul pe care l-am folosit până acum, ar trebui să dăm toți banii înapoi pe care i-am cheltuit deja. Vorbim de zeci de milioane de euro – nu știu cifra exactă, pentru că ministerul Turismului nu a mai comunicat nimic în acest sens. În plus, nici nu am putea face un al doilea brand pe bani europeni. Vorbim de o decizie care ar putea costa România 75 de milioane de euro, atât cât am primit pe axa 5.3 a Programului Operațional Regional.”

Udrea a menționat și că țara noastră are o strategie de promovare care trebuie implementată până în anul 2016 și care este necesar să fie dusă până la capăt.

De asemenea, Elena Udrea spune și că USL, de când a ajuns la guvernare, nu a mai făcut nimic pe direcția implementării strategiei de promovare a brandului, în afara sponsorizării concertului Lady Gaga.

 

 

Articole similare

Articole populare