Două minute de periaj dentar fac diferența
Colgate a demarat în luna martie campania națională “Două minute fac diferența”, prin care încurajează consumatorii să aibă o perspectivă de ansamblu asupra sănătății lor, reamintindu-le că îngrijirea orală este o investiție în sănătatea întregului organism. Acțiunea, organizată cu ocazia Lunii Sănătății Orale, campania emblematică desfășurată de Colgate în fiecare an pe parcursul lunii martie cu scopul de a încuraja obiceiurile sănătoase de igienă orală, este un răspuns al companiei la statisticile îngrijorătoare privind obiceiurile de periaj denta… citeste mai mult
Articole similare:
Primul sondaj de la începutul oficial al campaniei electorale: George Simion defilează, este o surpriză pe locul 2

Claudiu Târziu spune de ce Călin Georgescu a fost exclus din AUR: ‘Vorbea despre subiecte pe care nu le stăpânea’

SCANDALOS Pe cine a pus Marcel Ciolacu să-i reprezinte pe români în relația cu Donald Trump

Document scurs de la Pentagon: România va fi abandonată de SUA, în cazul unui atac rusesc

Mugur Isărescu anunță APOCALIPSA, cu Marcel Ciolacu premier

Surpriză de proporții pentru românii care merg să cumpere țigări din Bulgaria
