Cum transformi clienții ocazionali în cumpărători fideli
Loialitatea nu se întâmplă, se construiește
Într-un peisaj de business extrem de competitiv, în care consumatorii au la dispoziție nenumărate opțiuni, fidelizarea devine cheia succesului pe termen lung. De cele mai multe ori, brandurile investesc considerabil în atragerea de clienți noi, dar ignoră potențialul uriaș al celor deja existenți. Transformarea unui client ocazional într-unul fidel nu doar că este mai accesibilă din punct de vedere financiar, ci și mult mai valoroasă strategic.
Clienții fideli sunt mai predispuși să cumpere recurent, să recomande brandu… citeste mai mult
Vezi sursaArticole similare:
Singapore. Tara celor 4 nationalitati care definesc 4 zone turistice ale orasului
Circuit în Maroc. Povestea întregului tur
Mai multe informatii cu privire la Jets Holiday. Pentru cazare pe care platesti mai putin
Eric Bicfalvi vrea să joace în cupele europene cu Oțelul Galați după ce problemele financiare au fost rezolvate
Filmul decăderii lui Daniel Bîrligea. Cum a ajuns starul de la FCSB să nu mai impresioneze în Superligă
Contrazis de Marius Avram, Mihai Stoica a găsit un aliat în Spania după Dinamo – FCSB: „Puteau fi revăzute toate la VAR”
Catastrofa iese la iveală: Angela Merkel a mușamalizat un raport al serviciilor secrete care spunea că virusul a scăpat din laborator

Elon Musk vrea să rupă ‘coloana vertebrală’ a armatei Ucrainei: Amenințările făcute de miliardar

Metoda simplă prin care hoții pot intra în casă, dacă lași cheile în ușă noaptea
