Vocația Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) a evoluat în ultimii 10 ani: de la o platformă de soluționare amiabilă a problemelor, fără a mai ajunge în instanță, la o entitate unde se soluționează inclusiv litigii ce se află deja pe rolul instanțelor!
În ultimii ani, 800 de procese care au debutat în instanță și-au găsit rezolvarea prin conciliere, în cadrul CSALB.
Cum se întâmplă, în practică? La recomandarea judecătorilor, la propunerea băncii sau la inițiativa consumatorilor, părțile care se află într-un proces pot cere (înainte sau după primul termen de judecată) găsirea unei soluții echitabile, rapide și gratuite pentru consumatori, în cadrul CSALB.
Din județele Cluj, Mureș, Alba și Harghita vin cele mai multe cereri care au ca obiect înche…
Stiripesurse.ro
CSALB: Cum negociază consumatorii cu băncile după ce au ajuns în instanță? 800 de procese “stinse” amiabil

