COVID-19 transformă comportamentul consumatorilor în întreaga lume, iar companiile trebuie să se adapteze rapid

COVID-19 are un impact global și de durată asupra nevoilor, preferințelor și comportamentelor consumatorilor, arată un nou studiu KPMG, “Adaptarea la evoluția consumatorilor în noua realitate”. Raportul evaluează opinia a 75.000 de consumatori din 12 piețe și examinează nevoia companiilor de a își schimba gândirea și modalitatea de operare ca răspuns la aceste modificări.
“Pandemia COVID-19 a afectat consumatorii în moduri diferite, însă există anumite tipare importante”, explică Gary Reader, Global Head Clients &am… citeste mai mult Vezi sursa
Articole similare:
S-a actualizat lista galbena – se ridica carantina pentru Polonia, daca mai asteptau o zi, se ridica si pentru Italia, dar se impunea pentru Cipru

Sudan, tinutul faraonilor negri (ep. 2). Khartoum, capitala Sudanului.

Thailanda deschide granitele pentru toate tarile lumii, dar carantina de 14 zile este obligatorie

Leonard Doroftei, în lacrimi, după ce a plecat în Canada: ‘Unii m-au făcut cerșetor! Au fost ani negri în spate’

De ce trebuie să eviți cu orice preț cazinourile nelicențiate

Darren Cahill declară RĂZBOI celor de la WTA, ca să o apere pe Simona Halep: ‘Este incredibil ceea ce fac!’

Pfizer anunță că este nevoie și de a treia doză de vaccin

Decizie ISTORICĂ: Ștampila este ELIMINATĂ, anunță un ministru UDMR

EȘEC TOTAL Nici măcar jumătate dintre medici NU au vrut să se vaccineze: Sute dintre ei au avut reacții adverse, una este investigată în continuare
