Brandul de ţară şi imaginea românilor
Ministrul delegat pentru românii de pretutindeni susţine că trebuie schimbată imaginea românilor creată în afară, principala cauză a acestei imgini greşite fiind lipsa unui brand de ţară solid.
Ministrul nu explică în mod concludent ce urmează să se întâmple, însă precizează că afirmarea identităţii culturale, tradiţionale şi lingvistice a românilor face parte din obiectivele strategiei naţionale şi vorbeşte despre posibilitatea înfiinţării unui nou minister.
Tradiţiile româneşti, într-adevăr, nu sunt susţinute în afară, însă e surprinzător cum acestea au devenit un obiectiv tot mai des menţionat. O fi, oare, un mod de a ascunde lipsa unor soluţii reale pentru problemele grave cu care se confruntă ţara? În ceea ce priveşte demnitatea, aceasta poate fi redată românilor doar printr-un trai de viaţă decent şi existenţa unor reprezentanţi care au soluţii, nu dosare penale şi de plagiat.