Autenticitate, calitate, viziune: cum construiește IIANA un brand sustenabil Made in Romania
Într-un peisaj dominat de fast fashion și produse de serie, brandul românesc IIANA reușește să se diferențieze printr-un model de business construit cu grijă, în jurul unor valori solide: autenticitate, calitate și respect pentru tradiție. Cu rădăcini în cultura românească și o viziune clară asupra viitorului, IIANA nu este doar un brand de modă – este o poveste de succes românească, crescută din pasiune și susținută de o strategie sustenabilă.
Un brand născut din respect pentru identitate
IIANA s-a născut din dorința de a readuce în prim-plan frumusețea… citeste mai mult
Vezi sursaArticole similare:
ASTA NU E DE RATAT: Wizz Air introduce cursa Bucuresti – Erevan din 26 octombrie 2025
Marvin 2025
De Pasti, pe langa casa (2025)
Primă uriașă în play-out pentru trei puncte. Acționarii lui Hermannstadt au pus pe masă banii înaintea partidei cu Iași. EXCLUSIV
Alegerile prezidențiale din 18 mai, anulate din cauza unui blackout? Cota este de 250
Ionel Ganea s-a ales cu dosar penal după teribilul accident. Fiul său de 2 ani se luptă în continuare pentru viață, la terapie intensivă
Răsturnare de situație: Spania și Portugalia anunță cum s-a produs pana de curent

Premierul Spaniei vine cu noi dezvăluiri despre pana masivă de curent care a lovit Peninsula Iberică

Nu ignora punctul verde ce apare pe ecranul telefonului
