Două minute de periaj dentar fac diferența
Colgate a demarat în luna martie campania națională “Două minute fac diferența”, prin care încurajează consumatorii să aibă o perspectivă de ansamblu asupra sănătății lor, reamintindu-le că îngrijirea orală este o investiție în sănătatea întregului organism. Acțiunea, organizată cu ocazia Lunii Sănătății Orale, campania emblematică desfășurată de Colgate în fiecare an pe parcursul lunii martie cu scopul de a încuraja obiceiurile sănătoase de igienă orală, este un răspuns al companiei la statisticile îngrijorătoare privind obiceiurile de periaj denta… citeste mai mult
Articole similare:
Liviu Dragnea detonează declarațiile lui Victor Ponta: ‘El a vrut să aducă argumente pentru faptul că are cetățenia sârbă, ceea ce era planul lui de rezervă în caz că ieșea prost cu dosarele’

Motivele pentru care tot mai mulți români regretă că s-au mutat în noile ansambluri rezidențiale: ‘Poate era mai bine într-un bloc comunist’

Marcel Ciolacu aruncă România în aer și cere regionalizare: ‘E nevoie de echilibru’

VIDEO Călin Georgescu i-a dat un interviu celebrului Carlson Tucker: Dezvăluirile care aruncă România în aer

AUR s-a coclit: Claudiu Târziu, intelectualul care stabilea doctrina formațiunii, a plecat din partid

SUA declară război economic Chinei: Donald Trump impune tarife de peste 104%
