După reducerea TVA, McDonald’s majorează prețurile în loc să le scadă. ”Costuri externe” este justificarea lanțului fast food

Business
17.06.2015
Autor: Roxana Popa

O ploiesteanca demonstreaza, cu bonuri fiscale, ca diminuarea TVA-ului de la 24% la 9% incepand cu 1 iunie nu a presupus si ieftinirea meniurilor McDonald’s, ci dimpotriva, pretul lor a crescut.

Observatorulph.ro a publicat sesizarea clientei respective, iar McDonald’s a trimis o explicatie incalcita, care suna in felul urmator: „Asa cum este mentionat si in articolul publicat de dumneavoastra „Cat costa meniurile McDonald’s dupa scaderea TVA-ului”, McDonald’s Romania a redus preturile in medie cu 12% pentru principalele categorii de produse. Tot in articolul mentionat se regasesc, de altfel, exemple din aceste categorii de produse care au beneficiat de reducere.

McDonald’s activeaza pe piata serviciilor de alimentatie publica, de aceea trebuie luat in considerare faptul ca nivelul de reducere se poate modifica considerabil in functie de modul in care se aplica masura in intregul sistem de productie si aprovizionare. Mai precis, pe langa costurile interne, care presupun pregatirea si servirea produselor noastre, exista costuri externe, precum cele ale furnizorilor nostri de ingrediente sau legate de logistica.

Prin urmare, intreaga gama de produse McDonald’s a trecut printr-o serie de reduceri de pret in concordanta cu modificarile din intregul sistem de productie si aprovizionare, inclusiv promotia la care se face referire in articol. In plus, ofertele McDonald’s Romania sunt si raman cele mai avantajoase pentru clientii nostri. Misiunea pe care ne-am asumat-o intotdeauna este aceea de a pune clientii nostri pe primul plan, experienta unica a acestora aflandu-se la baza a tot ceea ce facem.

Totodata, ramanem fideli procesului de consolidare si dezvoltare a business-ului nostru in Romania, asa cum am facut-o si in ultimii 20 de ani de activitate, timp in care am investit peste 700 de milioane de lei. Asadar, vom continua sa investim in formarea celor peste 4000 de angajati, in deschiderea de cafenele McCafé, precum si in remodelarea restaurantelor noastre.”

Clienta a revenit insa cu o noua dovada a majorarii preturilor, insotita de urmatorul mesaj: „La numai o saptamana de la asa-zisa ieftinire, McDonalds a scumpit din nou produsele sale.

Meniul dublucheeseburger a fost 12.60 lei (22.05.2015), dupa ” ieftinire” a ajuns la 12.40 lei ( 5.06.2015), iar acum, la o saptamana, surpriza : 14.40 lei (12.06.2015)”.

bonuri-fiscale-scumpire-mcdonalds

Articole similare:

Top