Stiripesurse.ro

Loading RSS Feed

Cercetare de piață: berea rămâne liantul socializării și în cele mai frumoase momente ale iernii

Potrivit unui studiu recent, berea își menține și în timpul sărbătorilor de iarnă popularitatea și rolul de liant al întâlnirilor cu cei dragi. Astfel, 78% dintre români declară că o consumă în această perioadă fie frecvent – în special bărbații (36%) și segmentul de vârstă 35-44 ani (35%) – fie ocazional. Cele mai importante contexte de consum sunt petrecerile (56%), mesele festive (49%) și momentele cu prietenii (40%), dar și activitățile casnice, precum gătitul (31%). Studiul a fost realizat de Reveal Marketing Research, la solicitarea Centrului de Studii despre Bere.
Mai mult, 84% dintre români consideră că berea contribuie la o atmosferă relaxată de sărbători.
“Iată că aducem dovezi suplimentare că berea nu este doar o simplă băutură, ci este un simbol al socializării și …

Citește articolul complet

Articole similare

Articole populare