Stiripesurse.ro Studiile demonstreaza ca aceste 3 diete sunt mai daunatoare decat fumatul Autor: Revista Blogurilor 16/04/2019 FacebookTwitterPinterestWhatsApp Dietele dezechilibrate reprezinta principala cauza a deceselor la nivel mondial. Un studiu desfasurat in mai mult de 190 de tari a evidentiat 3 diete care sunt mai daunatoare decat fumatul. Articole similare O persoană cu cifră de afaceri de 108 euro vinde cursuri pentru independență financiară IT Cum se înțelegea lupta împotriva corupției la Rădoaia Analisti / Jurnalisti Politici Impactul sistemelor fotovoltaice asupra rețelei electrice locale (ex: creșterea tensiunii de fază) Stiinta Instagram permite reordonarea postărilor din grila profilului IT Articolul precedentRareș Bogdan a lansat raidul de noapte! Atac dur la adresa Guvernului PSDArticolul următorAni grei de închisoare pentru o australiancă jihadistă Articole populare Donald Trump acuză Iranul că a doborât elicopterul Apache, luni, care patrula deasupra Strâmtorii Hormuz. Spune că SUA vor răspunde acestui atac, fără a... Știrile zilei – 5 iunie 2026 Interviuri / Mihai Păun, un interviu cu Elena Emandi: Îmi este frică de uitare – 10 pentru FILM la TIFF, 2026 Cine va câștiga în această seară trofeul Survivor România 2026? Finala care poate schimba totul la Antena 1. Finala se joacă între Gabi Tamaș,... Scara Diavolului – Helen FitzGerald – Editura Prestige – recenzie