Facebook e în prag de a fi ABANDONAT: Ce li se pregătește utilizatorilor de Messenger
Facebook testează introducerea reclamelor în cadrul serviciului de comunicare Messenger, primele simulări urmând să aibă loc în următoarele săptămâni în Australia și Thailanda, scriu engadget.com și theverge.com.
Citește și: Dragnea pune piciorul în prag: Cum trebuie adoptată graţierea/ VIDEO
Momentan, simulările vor avea rolul de a vedea cum funcționează această modalitate de publicitate și mai ales care va fi feedback-ul utilizatorilor serviciului Messenger, în condițiile în care, probabil, Facebook caută modalități de a obține avantaje în acest sens ținând cont de cei peste 1 miliard de utilizatori care folosesc această aplicație.
Citește și: Dragnea, REVOLTAT la ieșirea de la ÎCCJ: ‘Declarațiile sunt DICTATE, cusute cu ață albă’ – VIDEO
Tot joi, rețeaua de socializare Facebook a introdus un nou design al paginii dedicată opțiunilor și setărilor de confidențialitate, în încercarea de a o face mai ușor accesibilă. Noua versiune, care este mai prietenoasă pentru utilizatori, include 32 de ghiduri interactive în 44 de limbi străine.
Citește și: Numiri controversate făcute de Gridneanu. O tânără implicată în scandaluri sexuale celebre
Cei de la Facebook au dorit să anunțe aceste modificări chiar cu prilejul Zilei Informațiilor Confidențiale, compania indicând pe blogul propriu că în acest fel încearcă să crească nivelul de conștientizare asupra modului în care trebuie să ne protejăm informațiile în mediul online. Aceste modificări introduse nu schimbă politica Facebook de a împărtăși datele utilizatorilor săi cu companiile de publicitate.
Citește și: Dan Puric, mesaj DUR pentru tinerii care au protestat în stradă: V-au văduvit de valori