Dracula se întoarce. Cum vrea guvernul să îi atragă pe turiştii din China

Revista Blogurilor
09.09.2012
Autor: dan

Motivul strategiei: pieţele din China, India şi Orientul Mijlociu nu au fost afectate de criza economică şi au un mare potenţial, spun cei din ministerul Turismului. Secretarul de stat care vrea să-i aducă pe chinezi şi pe indieni la noi în ţară argumentează că Dracula are o imagine deja creată în lume şi nu trebuie inventat ceva nou pentru a fi promovat.

 

Acesta consideră că România poate promova în China, India şi Orientul Mijlociu România circuite care să pună în valoare nu doar Dracula şi Transilvania, dar şi circuite culturale, Delta Dunării şi staţiuni balneoclimaterice.

 

În plus, Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului ar intenţiona să deschidă birouri de turism în China şi India.

 

Ideea promovării României apelând la legenda lui Dracula nu este nouă, dar de fiecare dată încercările au fost abandonate. Cel mai cunoscut proiect a fost Dracula Park, lansat în noiembrie 2001, iar locaţia aleasă în prima variantă a fost Sighişoara. Proiectul a fost una dintre iniţiativele de început de mandat ale fostului ministru al Turismului Dan Matei Agathon. Ulterior, proiectul Dracula Park şi promovarea mitului Dracula au fost abandonate.

 

Articole similare:

Top