Studiu exclusiv: ce vor românii de la branduri în social media

Jurnalisti
21.09.2017
Autor: Revista Blogurilor

Dacă ați încruntat sprânceana sau, după caz, ați zâmbit ironic atunci când ați văzut faza cu ”studiu exclusiv” din titlu, hai să vă spun care-i faza: chiar este un studiu exclusiv. Pentru că a fost realizat special pentru blogul meu de specialiștii de la Questia, agenție independentă de cercetare de piață.

Menționez că puteți primi free of charge studiul integral dacă dați un mail la andreea.nedelcu@questiagroup.com, eu doar vă dau mai jos câteva concluzii din acest studiu, pe care le condimentez un picuțel cu comentariile mele. Chiar vă rog să dați mail să pr… citeste mai mult

Vezi sursa

Articole similare:

Top

Fii la curent cu cele mai interesante ştiri din blogosfera românească.

Urmărește revistablogurilor.ro pe Facebook

×

revistablogurilor.ro respectă și aplică noua politică de protecție a datelor cu caracter personal și modificările propuse de Regulamentul (UE) 2016/679. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie și al Politicii de confidențialitate. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie, însă nu uita că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

These cookies allow us to count visits and traffic sources, so we can measure and improve the performance of our site.

We track anonymized user information to improve our website.
  • _ga
  • _gid
  • _gat

Decline all Services
Accept all Services