Pandemia a revilalizat unul dintre cele mai vechi branduri româneşti

Săpunul Cheia, unul dintre cele mai vechi branduri româneşti, înregistrează de la începutul pandemiei COVID creşteri semnificative, puse pe seama schimbării percepţiei consumatorilor privind proprietăţile acestui tip de produs, relatează Profit.ro, potrivit Știripesurse.
citeste mai departe… citeste mai mult
Vezi sursaArticole similare:
Ce va face România? Raiffeisen Bank a fost inclusă pe lista sponsorilor internaționali ai războiului Rusiei

Gigi Becali revine după gratii: Anunțul făcut de Judecătoria Buftea

Dovada că Pământul a mai fost locuit: A fost găsit un șurub vechi de 300 de milioane de ani

Fostul redactor al discursurilor lui Putin, plasat pe lista persoanelor căutate de autoritățile din Rusia
Macron va aborda cu Xi Jinping, în China, perspectivele de negocieri între Rusia şi Ucraina
Suedia, Norvegia, Finlanda şi Danemarca vor crea un spaţiu comun de apărare aeriană
Comisia Europeană l-a prins cu minciuna pe Nicolae Ciucă: De fapt, nu vrea să taie pensiile speciale și îi prostește pe români

4 etape ale drumului către succes

Un fost casier de la Auchan rupe tăcerea: ‘E o meserie groaznică!’
