Twitter schimbă tactica: Se transformă în Facebook

Business
12.02.2016
Autor: Cristi Teodorescu

Twitter face schimbări majore în felul în care sunt prezentate informaţiile, schimbări inspirate parcă de la rivalul Facebook.

Compania vrea să renunţe la aranjarea mesajelor în ordine cronologică, aşa cum este în prezent. În schimb, informaţiile vor fi ordonate în funcţie de preferinţele utilizatorului, pe baza unui algoritm.

Citește și: Liviu Dragnea dezvăluie dedesubturile demiterii șefilor DGIPI

Schimbările ar putea fi aplicate încă de săptămâna aceasta, scrie portalul american Buzzfeed, dar modificările propuse au fost deja criticate de către utilizatorii Twitter, care susţin că reţeaua de socializare îşi va pierde caracteristica definitorie şi va deveni doar o clonă de Facebook.

Twitter are 332 de milioane de utilizatori activi.

Citește și: Declarații halucinante ale judecătoarei care era amanta lui Cristi Borcea: Banii nu erau mită, erau pentru că ne…

Articole similare:

Top