„Orgii” sado-masochiste la Ministerul Transporturilor!

Business
27.10.2016
Autor: Roxana Popa

„Viesparul” de la Transporturi continua sa bazaie, desi premierul Dacian Ciolos a ajuns sa schimbe secretarii de stat si sefii nenumaratelor structuri din subordine intr-un ritm atat de nebunesc, incat acestia nici macar nu mai apuca sa isi faca carti de vizita cu noile functii, relateaza National.

Insa culmea este ca s-a ajuns la situatii de-a dreptul hilare, incat fostii consilieri si oameni de incredere ai lui Dan Costescu, tehnocratul care pare sa conduca in continuare, fie si din umbra, intregul minister, au ajuns sa traga unii „hais” si altii „cea”!

Asa ca daca Ionut Mosteanu, secretarul de stat numit „jupan” peste domeniul aviatic anunta ca „reformarea TAROM va fi dureroasa”, alte nume grele din minister, la randul lor „sageti” ale lui Costescu, ca si Mosteanu, incearca sa deturneze planul de preluare a companiei aviatice ormanesti de catre germanii de la Lufthansa. Dar doar pentru a creste sansele francezilor interesati si ei de TAROM, desigur…

Cade intelegerea franco-germana

Conducerea tehnocrata a TAROM-ului urla ca din gura de sarpe ca intarzierile companiei nu ies din „tiparul” tuturor celorlalte companii aviatice, pentru ca sefii tehnocrati din Ministerul Transporturilor, raspunzatori de domeniul aviatic tipa si mai tare nu doar ca trebuie „resetat” TAROM-ul, dar si ca operatiunea va fi una mai mult decat „dureroasa”.

Culmea este insa ca si unii si altii fac parte din aceeasi „barca” tehnocrata, fiind propulsati pe mandatul fostului ministru Dan Costescu. Cel care, si acum, continua sa-si numeasca „pupilii” pe banda rulanta. Asa ca este greu de inteles ce i-a apucat pe oamenii lui Costescu de au intrat in asemenea „orgii” sado-masochiste, de au ajuns sa se ameninte public ca o sa-i „doara”. Insa nebunia pare sa fi inceput dupa ce intelegerea prealabila franco-germana privind „marea imparteala” a principalelor „perle” aviatice din custodia Transporturilor a picat.

Pentru ca, nu mai este un secret pentru nimeni, cei de la Lufthansa au pus ochii pe TAROM, in timp ce francezii si-au suit deja sacii in caruta lui Julien Ciolos pentru preluarea actiunilor la Aeroportul Otopeni. Insa calicia a dus la ruperea acestei intelegeri si inclusiv la formarea a doua tabere la nivelul conducerii MT, una aservita francezilor si cealalta germanilor.

Articole similare:

Top